X

Blog

Sharing Ideas, Inspiring Changes

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Στη σύγχρονη εποχή το ζήτημα, το οποίο αντιμετωπίζει η κοινωνία αφορά στον εκπαιδευτικό τομέα και συγκεκριμένα στη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος. Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αν η ποιότητα της μέσης και της ανώτατης εκπαίδευσης είναι αυτή που πρέπει να είναι. Τίθενται αντικρουόμενες απόψεις, όσον αφορά στο συσχετισμό της εκπαίδευσης με τις πραγματικές συνθήκες της ελληνικής οικονομίας, καθώς και στο αν έχει κανένα αντίκρισμα στις αντικειμενικές δυνατότητες επαγγελματικής απασχόλησης.

Περισσότερα...

Η αξιολόγηση είναι η διαδικασία, σύμφωνα με την οποία αποτιμάται η αξία και η ποιότητα ενός αντικειμένου. Κάθε αξιολόγηση αποτελεί μία συνεχή πορεία δραστηριοτήτων, με συγκεκριμένο πάντα σκοπό και όχι διατύπωση αφηρημένων συμπερασμάτων και απόψεων. Μέσω της αξιολόγησης ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και όχι μόνο δύναται να οδηγηθεί σε ανατροφοδότηση, έτσι ώστε να φανεί αν ανταποκρίνεται στους αρχικούς στόχους του πλάνου του.

Περισσότερα...

keylearning

Προκειμένου να γίνει κατανοητή η διαφορετική σημασιολογία των λέξεων, χρειάζεται να οριστούν οι έννοιες, αγωγή, μόρφωση και παιδεία

Αρχικά, η λέξη αγωγή, προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα άγω, το οποίο δείχνει την κίνηση και την διαδικασία κατά την οποία ο άνθρωπος ολοκληρώνεται ως προσωπικότητα. Με μία λέξη μιλάμε για την ανατροφή, την οποία λαμβάνει από το γύρω του περιβάλλον. Πρόκειται για την ανάπτυξη του ψυχικού κόσμου του ανθρώπου, η οποία δεν σημαίνει πως λαμβάνεται αποκλειστικά από τη σχολική πραγματικότητα. Η έννοια της αγωγής παρουσιάζει διαφορές, ανάλογα με την ανθρώπινη κοινότητα, καθώς η κάθε γλώσσα δίνει τη δική της ερμηνεία.

Περισσότερα...